• Bulldozers at work in gravel mine

News

A 23rd China Mining Conference and Exhibition si svolgerà in a cità custiera di Tianjin da u 21 à u 23 d'ottobre, cù avvenimenti in linea è fora.

Mining conference set to start in Tianjin

U 12 ottobre, a cunferenza di stampa di a China Mining Conference and Exhibition 2021 hà tenutu in Pechino. (Foto da chinamining.org.cn)

Ospitatu da l'Associazione Minera Chinesa, a cunferenza di quist'annu avarà una discussione nantu à u sviluppu di l'industria minera mundiale in l'era post-pandemica, cun un focusu nantu à a cooperazione multilaterale in u settore.
Un totale di 20 cunferenze seranu tenute, è quasi 100 dirigenti di cumpagnie, esperti è studiosi di tuttu u mondu daranu discorsi.Circa 250 imprese domestiche è estere anu riservatu cabine per l'esposizione.U spaziu tutale di l'esibizione pigliarà circa 30.000 metri quadrati.
Peng Qiming, capu di l'Associazione Minera Cinese, hà dettu u marti in una cunferenza di stampa chì e cumpagnie participanti anu dimustratu un forte interessu à spiegà l'opportunità di cummerciale attraversu l'avvenimenti di questu annu, è a dimensione di a mostra hà ripresu à a so scala prima di a pandemia di COVID-19.(Da Liu Yukun)
DALI scooptram è camion sotterraneo mostraranu in questu avvenimentu.

À propositu di China Mining

A cunferenza è l'esposizione minera in Cina (mining in Cina) hè ufficialmente supportata da u ministeru di e risorse naturali in Cina.Dapoi a prima tenuta in u 1999, a minera in Cina hè diventata unu di i più grandi avvenimenti minieri in u mondu è unu di i più grandi piattaforme di esplorazione, sviluppu è cummerciale minera in u mondu, chì copre tutti l'aspetti di tutta a catena di l'industria minera, cumpresi sondaggi è valutazione, esplorazione è minieri, tecnichi è equipaggiu, investimentu è finanza, cummerciu è servizii, etc., ghjucà un rolu di prumuzioni attivu in a creazione di opportunità di scambiu è rinfurzà a cooperazione mutuale trà l'imprese minerarii naziunali è stranieri.

A cunferenza di a minera in Cina è a mostra 2021 si terrà in Tianjin China u 21-23 d'ottobre di u 2021. Vi invitemu à unisce à l'avvenimentu è à celebrà u 23e anniversariu di a minera in Cina cun noi.Per più infurmazione nantu à a minera in Cina, visitate: www.chinaminingtj.org.

 


Tempu di pubblicazione: 27-oct-2021