• Bulldozers at work in gravel mine

News

DALI hè stata ingaghjata à a pruduzzione di LHD underground loader.In ordine per adattà à i cambiamenti tecnologichi di l'industria minera, DALI hà introduttu una nova squadra per aiutà l'industria in a so nova trasfurmazioni digitale.

Underground Scooptram Loader price

U capu di u prughjettu hà dettu: "In generale, i prughjetti minieri cuntinueghjanu à prumove un aumentu di pruduzzione mentre dà priorità à a sicurità"."In questu in mente, DALI hà riunitu automatizazione specializata è sistemi di supportu digitale in lochi strategichi di u mondu per aiutà à migliurà i prucessi di i Clienti è à aumentà a produtividade".

U capu di u prughjettu dici chì u risultatu hè l'aumentu di u nivellu di produzzione, mantenendu i travagliadori alluntanati da i zoni periculosi di u situ, mentre chì furnisce i clienti cù una direzzione strategica rinfurzata. I miglioramenti in l'interoperabilità riducenu a variabilità è permettenu à i prughjetti di prughjetti per andà versu i so scopi cun fiducia rinnuvata.A squadra stessu utilizza membri da una larga gamma di discipline;da analisti di dati è ingegneri di prughjettu à esperti di rete è sviluppatori di software.L'esperti in TI è i sistemi di supportu per i gestori di prudutti digitale sò sempre dispunibili quandu i clienti ne anu bisognu ".

WJ-2 (37)

Cù a nova tecnulugia, a transizione à l'automatizazione, a digitalizazione è l'interoperabilità hè digià in corso, è u centru di l'applicazione regiunale coopera cù parechji partenarii di l'industria in u mondu per ottene i so scopi.

Hà aghjustatu: "Mentre u travagliu cù i clienti, DALI hà cuminciatu à passà da l'autonomia di a macchina à l'autonomia di prucessu, chì include l'automatizazione di u prucessu tutale è chì permettenu diversi tipi di dispusitivi per cumunicà cù l'altri in modu efficace." "Clienti chì utilizanu stu serviziu per i so prughjetti. ponu avà turnà a so attenzione à l'altri spazii di l'affari, perchè a squadra di esperti di DALI monitoreghja attentamente u prugressu di u situ è ​​furnisce suluzioni in tempu reale ", hà cunclusu u capu di u prugettu.


Tempu di Postu: 04-Jan-2022