• Bulldozers at work in gravel mine

News

DALI hè unu di l'excellente China Underground Truck factory.Underground Trucks sò ingegneriati per l'appiecazione sotterranea di i prughjetti di minieri sotterranei è tunneling.DALI hà una larga gamma di camioni di miniera sotterranea per risponde à i vostri bisogni di trasportu in l'applicazioni di minera sotterranea è tunneling.

QQ图片20211223115704

Vantaggi di camion à benne sotterranee DALI:

1. U camion sotterraneo DALI aghjurnatu presenta un pesu generale bassu cù l'alta velocità di carica è rampa per a produtividade rinfurzata.

2. U dumper presenta una struttura d'acciaio resistente à l'usura per risponde à i bisogni di produtitività in un ambiente mineru aspra è temperature ambientali elevate.

3. I motori di classa mundiale sò opzionali per u dumper sotterraneo.Cum'è DEUTZ, VOLVO, CUMMINS, BENZ, etc. chì ponu scuntrà differente esigenza emissioni in differente regione.

4. Tutti i camioni minieri sotterranei DALI sò cuncepiti per uperà cumplettamente caricati è à alta vitezza nantu à modi di trasportu spirale longu cù gradienti finu à 25 per centu.

5. Specificamenti cuncepitu per esse realizatu in cundizioni sotterranei duru.U mutore cù un bassu cunsumu di carburante, novi assi pesanti, un quadru in acciaio ottimizatu FEA è un sistema idraulicu affidabile è faciule da mantene.

6. U sistema di lubricazione cintrali manuale standard optimizeghja u cunsumu di grassu è allarga a vita di l'arbureti è i cuscinetti.U sistema di lubrificazione automatica hè opzionale, Attivatu da u Sistema di Control Intelligente DALI quandu u frenu di parcheghju hè liberatu, e zone difficili da ghjunghje sò ben lubrificate è u tempu di serviziu hè ridutta.

7. High torque di punta di mutore è torque rise permettenu menu downshifting è megliu accelerazione, mentre chì a nova trasmissione automatica di trasmissioni è u lock-up di u cunvertitore di torque assicura una veloce veloce.L'alta putenza è u bassu torque rpm di u mutore migliurà l'economia di carburante è riduce u rumore.

8. A struttura d'acciaio rinfurzata usa l'azzaru resistente à l'usura per a vita di scatula allargata.L'ampia gamma di opzioni di scatula include una scatula di espulsione per u riempimentu è u scaricamentu in zone di altezza di scarico ristretta.In più, una opzione di tailgate chì hè dispunibule per tutte e dimensioni di scatula migliurà a produtividade è riduce u spillage.

Per più dumande nantu à i Camion Underground, cunsultate DALI.Anni di sperienza accumulata in l'industria di R&D è di produzzione vi furnisceranu più servizii di produttu è supportu tecnicu!DALI hè situatu in Yantai, è hè un famosu fabricatore prufessiunale di l'equipaggiu di mine senza traccia.U nostru situ ufficiale hè https://www.daliming.com/.Pudete cumunicà cun noi nantu à u situ web.


Tempu di Postu: Dec-23-2021