• Bulldozers at work in gravel mine

News

DALI hè unu di l'excellente China Underground scooptram factory.Underground scooptram sò ingegneriate per l'applicazione sotterranea di i prughjetti di minieri sotterranei è tunneling.DALI hà una larga gamma di LHD sotterranei per risponde à i vostri bisogni di trasportu in l'applicazioni di minieri sotterranei è tunneling.

3 Ton Electric LHD Underground Loader WJD-1.5

Vantaggi di scooptram DALI Underground Mining:

1.Caricatore DALI LHDfurnisce superiorehputenza idraulica per un bucket velocecarica.Upowertraina putenza permette un tramming à alta velocità è una produttività aumentata.I cumpunenti di longa vita, sviluppati specificamente per l'ambiente sotterraneo rudu, cuntribuiscenu à u prezzu bassu per tonna.

2. Cuncepitu cù a sicurità di l'operatore è di mantenimentu in mente,a cabina hè certificata ROPS/FOPS.

3. Quandu u carburante sulfuru ultra-bassu hè dispunibule,DALIoffre opzioni di motori à bassa emissione Stage v è Tier 4f.U mutore Stage V risponde à i regolamenti di emissioni europei pertinenti mentre chì u Tier 4f offre tassi di ventilazione MSHA è CANMET significativamente ridotti - mantenendu sempre u rendiment di caricatore è l'efficienza di carburante.

4.Caricatore sotterraneo DALIpresenta parechje soluzioni intelligenti cum'è u Sistema di Control Intelligente,DALIDigital Services Knowledge BoxTM hardware à bordu è a preparazione AutoMine di standard.U Sistema di Pesatura Integrata (IWS) hè dispunibule opzionalmente per a misurazione di a carica utile in u bucket è ancu u numeru di secchi fmalatued durante un turnu.

5. Geometria di brama intelligente è putenza idraulica superiore per un archiviu veloce di bucket Ergonomia premium di cabina per cunfortu di l'operatore Tecnulugia di mutore di punta.DALISistema di cuntrollu intelligente chì permette parechje soluzioni digitale.

6. Inet SAHR frenu à a fine di ogni rota, cuncepimentu cumminatu di frenu di travagliu, frenu di stazionamentu è frenu d'emergenza.

7.DALI scooptram features lu costu per tonnellata da una vita di cumpunenti estesa è una struttura robusta.

8. L'intelligenteLHD sotterraneocaratteristiche di u caricatoresambiente operatore superiore.U spaziosu(aria condizionataing optional)a cabina furnisce un cunfortu premium.U spaziu di gamba ben cuncepitu è ​​e pusizioni di pedale migliurà l'ergonomia di l'operatore.Per a sicurità generale, una finestra supplementu di a cabina furnisce una visibilità sopra l'spalla, è i coperchi di u quadru posteriore sò stati cuncepiti flat.Luci LED efficienti inseme cù sistemi di camera di monitoraghju opzionali miglioranu ancu a visibilità.

Per più dumande nantu à i Camion Underground, cunsultate DALI.Anni di sperienza accumulata in l'industria di R&D è di produzzione vi furnisceranu più servizii di produttu è supportu tecnicu!DALI hè situatu in Yantai, è hè un famosu fabricatore prufessiunale di l'equipaggiu di mine senza traccia.U nostru situ ufficiale hè https://www.daliming.com/.Pudete cumunicà cun noi nantu à u situ web.


Tempu di post: 29-dic-2021