• Bulldozers at work in gravel mine

News

U scooptram hè principarmenti utilizatu per l'operazione di carica in a miniera sotterranea, principarmenti per carricà minerali in camioni di trasportu, carru di mine o winze.A volte, u scooptram pò ancu esse usatu in a custruzzione di u tunnel, chì ponu trasportà e petre sciolte prodotte da blasting.In u prucessu di uperazione di scooptram elettricu, l'operatori devenu capisce e cose chì necessitanu attenzione di scooptram elettricu per prevene accidenti causati da operazione impropria.

1. L'operazioni di mantenimentu, aghjustamentu è rifornimentu deve esse realizatu solu dopu à l'arrestu di a macchina.À u listessu tempu, a macchina deve esse parcheggiata in un locu sicuru.Ùn deve esse parcheggiatu in lochi periculosi, cum'è sfondate è u bordu di u winze.

2. I scatuli di distribuzione di prutezzione di fuga deve esse posti in lochi assolutamente sicuri, secchi è ben ventilati, è i pilastri fissi di cable sò fermi.

3. U dispusitivu di arrestu d'urgenza fuselage deve esse guardatu in bona cundizione.

4. Scooptram elettricu stessu hà una bona illuminazione, mentre chì u locu di travagliu deve avè una illuminazione adatta, è solu a tensione di 36V hè permessa di illuminà, mai permettenu l'usu di flame invece di l'illuminazione.

5. A cabina di u cunduttore, a sala di mantenimentu sotterranea, u garage, etc. deve avè extinguishers, guanti insulanti è penne elettroscopi per u funziunamentu di l'alimentazione d'alta tensione.

6. Wheels deve esse bè carica.Se i pneumatici si trovanu insufficiently inflated, u travagliu deve esse firmatu è i pneumatici si deve esse inflati in u tempu.

7. Scooptram electricu deve mantene una bona lubricazione è a pulizia, è deve esse parcheggiata induve l'onda di scossa ùn pò micca esse affettata.

8. Quandu e cundizioni anormali si trovanu in a faccia di travagliu, l'operazione di carica deve esse fermata immediatamente è evacuate à i zoni sicuru è rapportu puntuale à i capi.

9. Switchboxes deve esse chjusu in ogni mumentu.Eccettu elettricisti qualificati, nimu ùn deve apre.


Tempu di pubblicazione: 19 ottobre 2021